We know it very well.

Publicerad 2011-01-19 23:19:54 i Allmänt,

Måste bara säga att det aldrig varit så tugnt att springa intervaller.
Kan ju varit för att jag inte var riktigt uppvärmd, lr så är det bara så att jag måste inse att jag har värdelös kondition haha. Kan ju vara så enkelt liksom;)
Men saken är den att ingen tror mig, för alla säger att jag springer som ett psyk iaf, men jag menar, klart man gör d om det är match. Då ger man allt även om man är helt slut, men jag har tappat all ork för att peppa mig själv psykiskt på senaste. Allt går så jäkla trögt. Jag har alltid, sen jag var liten, känt att jag måste vara bäst.
Är jag inte bäst då lägger jag fan av. Det duger inte att vara halvt bra.
Antar att det var därför jag hatade innebandy så mycket i början, för jag sög verkligen på det, visste knappt vad som var upp&ned på klubban. Haha nej okej, kanske inte så värdelös, jag har väl alltid haft bollkänsla och alltid gett allt jag kan när det gäller att tävla.
Men det är just det som tröttat ut mig nu.
För alla klarar av att springa ett maraton om man tänker på kondition, det är bara i psyket allt sitter.
Och när man blivit äldre och inser att man inte är bäst längre (och insett fakta och vet att man inte kommer bli som Zlatan när man blir stor;) så är allt så jobbigt. Haha. Men alla har väl svackor ibland, det är bara fortsätta träna. Snart kommer väl min styrka tillbaka igen och jag kommer vela peppa och pressa mig till max !

Med dom icke välvalda orden säger jag godnatt med min kropp som snart somnar sittandes. haha.
Just nu har jag bara ont i knät, svanskotan & halsen. Chill.. -imorse var det typ fem ställen till ;p
Skulle som uppskatta massage!
Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela