Vi har lite tråkigt ;)

Publicerad 2011-01-15 11:17:40 i Allmänt,

2010

Vad hade du för hårfärg - Mörk brun
Hur lång var du – 170 cm
Hade du nån pojk-/flickvän – Nae
Vad brukade du göra på fritiden – Träna
Vilka umgicks du med – Milka, Julia, Ellinor, Elin, Andreas, Sjöberg, Marre, Martin och hela gänget ;p
Var allt bättre då – Det var grymt då, men det ska detta år också bli ;)
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Nja, det var då. Nu är det nya tag
Har du förändrats – Jo

2011
Vad har du för hårfärg – Brunt med slingor
Hur lång är du? – 170
Vem är du kär i – ingen
Har du nån pojk-,/flickvän - Nej
Vad brukar du göra på fritiden – Träna , umgås
Vilka umgås du med – Samma som förra året :p
Hur ser du ut? – Så jäkla snygg

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Nej.
Ljugit för en bra vän – aa
Svikit någon – Ja.

Vem:
Skrev du senast till på msn – Milka
Kramade du senast – Milka & Amanda, gruppkram ;)
Sov du hos senast – Hemma
Vill du vara just nu – Utomlands
Ringde dig senast – Ellinor

Vad:
Drack du senast – Äppel juice
Köpte du senast – En dricka
Gjorde du igår – Var på thai
Ska du göra imorn – Jobba och sälja fika
Vill du göra just nu – Borsta tänderna
Åt du senast – Frukost
Är närmast dig som är rosa – Tändsticksask

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Nej
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Jaaa
Jag har smugit ut utan lov - Hahaha får väl gå ut när jag vill?
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Jo.
Jag har en hemlighet som ingen vet om –Inte vad jag kommer på
Jag har fuskat i ett spel – Säkert
Jag har struntat i ett prov – Nej

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Nej.
Jag har druckit alkohol – Ja
Jag har tagit medecier mot drepression – Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Nej då
Jag har vaknat gråtande – Nej
Jag har somnat gråtande – aa

DÖDEN:
Jag hatar begravningar – Eh, aa?
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du har känt som nyligen som dött - Jo

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-01-15 16:37:05

Gör oxå denna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela