15.32 13 januari 2011

Publicerad 2011-01-13 15:33:37 i Allmänt,

För det första måste jag bara säga till er alla att jag har världens stördaste kompis. Hon är ganska knasig den där bruden.
För det andra så har jag färgat håret, det var det jag pratade om. Och yes, nu är det gjort. Men bilderna jag la upp tidigare som jag ville ha, njaa så ser det ju inte precis ut ;) Blev bara lite ljusare än vad jag var förr bara.
För det tredje så har jag dötrist, förutom att Milka just fått mig på psykhumör. Och därför ska jag göra en lista jag hittade på Julias blogg.

1. Det första du tvättar i duschen?
Fötterna tror jag, för vattnet är alltid så kallt så man känner ju efter ;p

2. Gillar du kaffe?
Nej


3. Hur mår du just NU?
Bra ;)

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
e ;)

5. Berätta om din senaste dröm.
Det senaste jag drömde som jag kommer ihåg var i måndags typ, det var att Erik Grönwall var kär i mig och var efter mig hela tiden, så tröttnade jag och skulle just dumpa honom, då vaknade jag ;p

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
nej.

7. Vad vill du ha just nu?
Massage!

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
garanterat..

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

Beror väl på vad det är för glass haha

10. Använder du smileys?
Jooooo

11. Har du träffat några kändisar?
Aa

12. Gillar du keso?
Yes

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Young dad - Hoffmaestro

14. Hur många länder har du besökt?
Bulgarien, Danmark, Finland

15. Är dina föräldrar stränga?
Naae :p

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Vill jätte gärna testa det, men skulle aldrig våga :/

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Aa

18. Brukar du hyra film?
Händer väl

19. Var kommer du vara på lördag?
Match

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Nix,

22. Vad åt du till lunch?
Lasagne

23. Har du lockigt hår?
Har lite självfall

24. När grät du senast?
Kommer inte ihåg, men inte det här året iaf ;)

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Säkert

26. Favoritårstid?
Alla kompletterar varandra så bra så jag kan inte välja. 

27. Vem höll du senast i handen?
En liten filur

28. Sover du med TVn på?
Gärna, men har ingen i mitt rum

29. Tycker du att du är gammal?
Nej , precis lagom! ;p

30. Är du mörkrädd?
Nej

31. Gillar du ditt liv just nu?
Jag älskar det.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Tror inte det haha

33. Har du bra syn?
Nej , skit kass haha

34. Var är dina föräldrar just nu?
Pappa är väl där nere och mamma jobbar

35. Vad har du på dig just nu?
Svarta jeansleggings, linne, t-shirt, underkläder?, sockar 

36. Vad var det senaste du köpte?
Räkor i söndags tror jag hahaha

37. Hatar du mer än 3 personer?
Hatar nog ingen, men gillar inte kanske är ett bättre ord. Och ja, det är säkert fler än tre. Haha har inte precis tänkt så ;p

38. Använder du sushipinnar?
Nej

40. Äger du ett vapen?
Nix, behövs inte då jag själv är mästare på Kung Fu.

41. Gillar du ditt hår?
Just nu ja

42. Gillar du dig själv?
Ja annars hade det ju vart synd ;p

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Hm, båda tror jag

44. Hur ofta använder du MSN?
Inte så ofta längre, är typ alltid inne men aldrig online och skriver haha. (damn it, nu avslöjade jag ju mig;)

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-01-13 20:52:56

Hihihih hohohoho hahha! ;) kan ju bara älska dig din lilla semla! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela