Iron

Publicerad 2011-01-12 22:28:36 i Allmänt,

Hahaha nu när jag hade tid att läsa igenom det jag skrev tidigare insåg jag hur trögt det lät. Var tvungen att ta bort det för det lät ju dötrist hahhaha.

Nu sitter Jonathan på face och gnäller att jag ska uppdatera här, jag håller ju på för fullt redan!

Jag & Milka har varit på gymmet en sväng, jag körde armar och blev helt sluuut, men sen direkt efteråt är det som vanligt igen, det är ju tråkigt fram tills träningsvärken kommer, känns ju inte ens som att man tränat.. ovärt.
Så imorgon om jag känner för det ska jag också dra dit en snabbis och köra lite ben tror jag, och springa en bit. Inte långt lr så, men bara för att. För sen har vi ju innebandy, och jag måste stå igen. Lär ju inte ens orka hälften av intervallerna heller, märks att det varit jul :P

Imorgon är dagen jag nämnde redan förra veckan, hihi jag har fortfarande inte bestämt mig. Jag har åångest.
Ska bli lite småkul iallafall ! ;)




Nu tog det här inlägget typ 20 min att skriva för att jag typ blir pepprad av folk på msn och face, inget mig emot haha. Men iaf, när jag skriver här och så skriver någon på msn, då ploppar deras ruta fram och så fortsätter min text där, asajobbigt ju. ;o måste få bort det på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela