Crank.

Publicerad 2011-01-10 12:54:19 i Allmänt,

Det känns ju ruskigt drygt att det är skola imorgon. Jag som alltid brukar vara taggad efter lov, men attans, inte den här gången.
Men det är inte så farligt, ska ändå bli ganska skönt att få ordning på tiderna så man inte sover hela dagen och är vaken hela natten. Lr nej, det är fan inte alls skönt. Idag skulle jag inte velat annat än sova läänge. Men jag steg upp tio och har varit ut på byn en sväng och hunnit kolla tv också.
Men vi hinner iallafall bara ha fyra veckor innan vi får apu i tre v igen. Sen är det nog inte långt till sportlovet efter det. Och mellan sport & påsklovet går det ju as snabbt och sen är det sommar. Så det kommer gå fort det här hoppas vi.

Vad rörigt det blev där uppe haha.


Nu ska jag ner och fixa lite lunch, sen tror jag att jag lägger mig i soffan och slår på en film. 
Gu så skönt!. Sista dagen på lovet och jag ska bara njuta;)



Julia den knasen sa helt plötsligt igår när vi pratade i telefon,
-Lina, vet du vad jag har tänkt. Jag funderar ofta vad jag ska göra efter skolan och så och jag vet precis vad jag vill, men liksom, vad tusan ska du göra?!

Haha jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra.
Kanske borde jobba som elektriker eftersom det är det jag håller på bli, men så trist, jag vill bli konditor istället.
Tror jag tjänar lite feta stålar i gruvan några år , sen har jag råd att öppna ett eget litet café. ;)



Update. Ska inte mysa själv i soffan, Ellinor kommer!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-01-10 17:50:05

hehe jaa duu, de var en bra fråga :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela