Think twice before .

Publicerad 2011-01-13 18:24:01 i Allmänt,

Pengarna bara rullar iväg nu när mina gratis sms tagit slut, kostar ju skjortan att ringa med den här halebop jag har. Måste fylla på idag då liksom.

Har varit på gym1, sprang 3,3 km och körde sen ett benpass, jösses så kul jag hade det! Hihi. Och vet ni, glömde säga att igår när jag och Milka var på gymmet så var det 16 pers där ;o helt sjukt mkt för att vara lilla sjukan, och idag var det 11 st . Knasigt.

Nu ska jag till Ellinor, träningen börjar först halv åtta men hon ringde och sa att hon håller på somna, så jag måste underhålla henne ;) puss!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-01-13 20:28:27

upp med en bild ska se hur de blev nununununununun!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela