There is no guarantee that this life is easy.

Publicerad 2011-01-18 20:43:46 i Allmänt,

Till anonym, ja det är grovt. Nu vet han ju iaf att han inte säger till henne ifall han skulle lägga sig åt det hållet:)

Såna här dagar kan lika gärna ta och försvinna.
Jag hatar allt som har med kroppens motgångar att göra. Alla jävla skador kan ta och dra åt något fult ställe.
Jag är så less så jag börjar nästan lipa haha, och så började Henriikka prata om matchen också, trodde jag skulle dö.
Nej nu är jag förbannad. Ska duscha och sen kolla en film och försöka lugna ner mig lite med Ellinor.
Kul att Janne gav mig tränings-förbud resten av veckan också, haha det kan han ju glömma! Får bli gym1 istället när jag inte kan springa.

Om någon känner för det, så får ni gärna göra mig på bättre humör och ringa lr smsa. Men det var bara en tanke;) haha. Adjö.

Hihi det där är typ jag, sån där cooling;) inte för att jag har bandage lr något, jag har bara lite ont i knät. Men det är förjävligt när det inte går att springa.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-01-18 20:49:06

jo de har jag, och elli kan ju visa eller de har hon säkert redan gjort :)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-01-18 21:57:46

vila upp dig till helgen nu lina! då jävlar ska vi VINNA!!!!! krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela