Tears don't mean you're losing.

Publicerad 2011-01-24 22:33:06 i Allmänt,

Milka, kort och gott, du är den coolaste!
Och varför jag skriver det här istället för till henne, är för att hon redan vet det, men ville bara att ni andra också skulle få reda på det ;) Så nu vet ni det haha!

Fotbollen var super rolig och nu känns det lite bättre igen. Haha. ;p
Imorgon ska jag åka med dom som läser rättskunskap till Luleå och gå på 2 rättegångar, ska bli jätte kul! :)
Sen skulle vi tydligen kolla hockey också på kvällen, inget mig emot ;)
Men alltså kommer vi inte hem förrän kring tolv på natten, så bli inte besvikna om jag inte hinner skriva ;)

Nu ska jag borsta tänderna och sen läsa igenom alla bloggar jag orkar .

Just the way... ;)

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-01-25 00:11:37

Varför ska du med? :)

Haha det lät dumt, hihi men jag menar det på ett snällt sätt såklart! :D

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela