SNART ÄR DET FREDAGSMYS!

Publicerad 2011-01-27 21:56:18 i Allmänt,

Jag kan känna mig stolt! Jag har lyckats lära Sjöberg att säga 'Yo!'. Det är liksom det mest perfekta ordet som finns, det betyder så mycket, och det är så enkelt att skriva. Hej, hejdå, öh, du, hey!, osvosvosv. Och äntligen kan han det! :D hahaha.


I tisdags när vi var påväg till lule så sa jag något som tjejer är bättre än killar på, då kommer Ellinor med sin negativa inställning till allt och svarar 'Äsch, killar är väl ändå alltid bättre på allt, så garra dom är bättre på det också. Skulle killar kunna föda barn så lovar jag att dom skulle äga oss i det också...' Haha Ellinor är så skön så det finns inte! Ingen annan kan vara lika negativ som henne men samtidigt vara så cool;) puss på dig!

Förresten, det där 'ovanför' axlarna som jag tränade kallas traps. Haha. Jonathan googla det, orkar inte förklara vars det är ;p
Sen körde jag lite mage också när jag ändå var där ;)

Missade bara en halvtimme av innebandyn, så han träna massa vanliga skott och på volley också, skit roligt! Sen spelade vi och sist intervaller. Helt sjukt vad dålig kondition jag har haha. Men det skiter jag i nu. Gud så skönt att kunna säga så utan ångest!

Nu ska jag duscha och sen är det bara att börja läsa till svenska provet imorgon, kul att jag valde muntligt, nu kommer jag ju inte kunna fuska haha. Skit också. Jag brukar faktiskt inte göra det men nu är jag i stort behov av det.

Förresten , har jag nämnt om mitt förra svenskaprov? I ordkunskap? Då hade jag skrivit upp alla bokstäver i den ordning dom skulle komma, och så började jag fylla i när jag fick provet, och jag fyllde i uppifrån och ner, jag tyckte att vissa saker inte stämde men vafan, det stod ju i facit, men så vissa satte jag ändå vad jag trodde, som tur var. För bokstäverna skulle jag läst av från vänster till höger! HAHAHA Vilken fail att inte ens lyckas fuska haha då är man kass. (men jag klarade provet iaf, men d var sämre än jag fått tidigare utan fusk;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela