Jag är tillbaaaaks! platta nummer fyra i affären.

Publicerad 2011-01-04 21:03:14 i Allmänt,

Har börjat vänja mig vid att jag stiger upp sent vid det här laget, så bryr mig inte så mycket längre. Även fast jag skulle uppskatta om jag nångång kunde ta vara på dagarna och göra lite nytta och stiga upp i tid ;p

För även om det inte finns så mycket att göra så kan jag ju göra sånt jag gör nu, typ kolla tv, lyssna musik, äta frukost, vara på datorn och allt sånt shit.

 

AAAAH så hängde sig internet och ni kommer inte få detta inlägg förrän flera timmar för sent. Kul.

Ska gå ner och fixa mig och antingen sätta mig i soffan och kika dagens på MTV, som inte lockar så mycket, sweet 16.. Har tröttnat på det hah :p

Men finns väl andra att kolla..

Eller så går jag ut och promenerar men det är ju inte heller allt för trevligt i 22 minus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela