It's okay not to be okay.

Publicerad 2011-01-20 22:42:44 i Allmänt,

Måste varit den tråkigaste träningen på läänge.
Men kan ju se det från den ljusa sidan, det var sista gången jag behövde stå i mål. På söndag står jag sista matchen, sen kommer jag endast stå på träningar om jag känner för det.
Men det är ju lite trist att komma på träning och se fram emot att träna och bli svettig så kommer man hem och det känns som att man skulle kunna springa ett maraton. Nej, fy.

Dessutom kommer jag ju inte kunna boxas imorgon på idrotten pga min jäkla hand som jag slog när jag trillade på fotbollen ;p

Jag ska fan flytta till en stad och börja på allt sånt där roligt som typ alla aerobics, zumba och andra skaka rumpan grejer som finns och bara träna hela dagarna. Fan vad kul. Det ska jag göra!

Nu ska jag läsa lite bloggs. Såklart kolla face, och sen sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela