If I turn out to be.

Publicerad 2011-01-17 15:40:57 i Allmänt,

Kanske borde äta något istället för att sitta här för jag är så hungrig så det bara ekar i magen, men var liksom tvungen att bädda sängen först och då fastnade jag här uppe haha.
Har ont i huvudet också som tusan, har haft det i en månad nu. Blä.
Det måste vara spänningsvärk lr något sånt för det går över om jag får massage, men det är aldrig nån som orkar massera mig haha. Fick typ 5 mins massage för snart två veckor sen, det är det enda. Men det hjälpte för stunden!
Får väl klara mig på alvedon istället haha, sen drar jag till gymmet och halv åtta har vi fotboll! :D


Kom på att jag nog måste börja kolla lite prison break igen ;)


Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-01-17 21:37:29

samma här, vi borde anlita massörer ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela