Hej hej bloggen! ;)

Publicerad 2011-01-09 00:57:05 i Allmänt,

Haha läs rubriken med äkta videobloggs-inlägg-fjortisstil, för det är precis så jag menade när jag skrev det . Om ni fattar ;)

Har inte så mycket att säga om dagen, mer än att ännu en sjukt rolig dag har fyllt mitt lov.
Vi förlorade, men lika glad var jag för det. Vi klarade ju att göra ett mål och kötta i tredje, vilket var vårat mål. Så, jag är nöjd. Nu måste jag bara ställa om och stå på träningarna till veckan. blää..

Kollade Leon på tannavallen just, tror vi var tolv stycken och filmen var bra! GODNATT.
JAG ÄR ASA TRÖTT OCH KOMMER SOVA UNDERBART. ;)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-01-09 13:01:44

Kan damen ta och ringa dig, tänkte skriva på facebook, men sen tänkte jag att du är säkert mer inne här hehe!! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela