Ett laddat gevär.

Publicerad 2011-01-07 20:21:03 i Allmänt,

Ätit pizza två gånger på en vecka, känns skumt. Haha.

När vi varit och handlat satte jag mig i soffan, och i kanalen som var på visades Juventus-Parma, måste varit repris från igår, men den slutade iaf 1-4 Haha. Var tvungen att kolla andra halvlek för att se om det är klass i Serie A som i PL, men nae, det var det inte. Felpass lite här och där för hemmalaget, men ett sömnpiller var det ju inte heller då det ändå blev 5 mål i matchen. Så min slutsats, det är helt okej att kolla på Serie A också! ;p Men Premier League är ju att föredra!

Har kokat pasta, ägg och skurit grönsaker till min sallad imorgon. Har packat klart väskan också för det är så jobbigt att göra det på natten. Har även läst alla bloggar, och nu vet jag inte vad mer jag ska läsa, ingen uppdaterar ju :(
Väntar på att Erik ska höra av sig så får vi se om det blir film och spel ikväll eller om jag ska sova tidigt idag så jag orkar upp. Fast det låter inte spec roligt en sista fredag på jullovet så vi hoppas att folk är taggade. ;p

Kommentarer

Postat av: ELin

Publicerad 2011-01-09 17:56:45

Snygg bolero, känner som igen den ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela