En klass för sig.

Publicerad 2011-01-24 15:58:25 i Allmänt,

Nu har jag ätit och tagit det lugnt efter skolan, måste ju varva ner lite, är ju så högt tempo nu förtiden ;)
På lunchen pratade jag, Martin och Benjamin om poker, och då kom jag att tänka på att jag & Milka ju har lovat oss själva att lära oss spela och bli grymma på det, men det har liksom bara runnit ut i sanden, så nu måste vi ju ta tag i saken! Jag tror, lr hoppas, att jag lyckats skaffa mig en duktig lärare. Haha. Sen är det bara ut i bordet och sno pengar av Milka ;) hihi tossigt!

Nu ska jag hänga upp mina tvättade målvaktskläder sen kanske ta det lite 'ch' ;) innan jag drar till gym1. Skulle vara skönt att ta det direkt innan fotbollen, men risken är ju den att jag blir lite slö om jag väntar så länge.
Aaja.


Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-01-27 16:24:15

Dream on!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela