Day by day.

Publicerad 2011-01-04 21:16:28 i Allmänt,

Hahahahaha det är ju nästan pinsamt så otekniska och dålig koll vi har i denna familj.
Helt plötsligt när jag satt och lyssnade musik och skrev här imorse så försvann ju mitt internet, jag gjorde som jag alltid gör när det laggar men inte fan fungerade det. Har typ mått dåligt hela dagen av det, vadå beroende?

Var så kallt ute så orkade inte gå till gymmet, då passade jag på att träna lite mage här hemma istället, var ganska nice det också. Och när jag ändå var igång och redan var svettig så passade jag på att dammsuga mit rum också.
Duschade och hade lite sån där 'ta hand om sig själv-tid', typ målade naglarna och sånt ;)

På innebandyn gick det åt hvete, men det gick verkligen så dåligt så jag bara skrattade, för det var inte bara jag, utan vi var flera stycken som sprang omkring och höll på bli tokig när inget gick som det ska ;p

Så kommer jag hem och blir förbannad över att Frölunda ligger under mot lule, röv.
Går och duschar och kommer ihåg att min dator är kapott, men så skriver jag till Daniels it-support och får hjälp via sms och han vet vars vi har pappret där lösenordet finns hahah, och nu är internet igång igen! ;)


Nu ropade pappa att det är kvitterat! :D liiiiite underbart kanske. Kvällen kan inte bli bättre! För snart kommer Ellinor också så ska vi mysa och kolla fiiilm. Puss ;)

 

Grattis på födelsedagen Johan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela