22.22

Publicerad 2011-01-10 22:22:53 i Allmänt,

Haha jag & Ellinor lagade asagod kyckling med kokosmjölk och såna där thaikryddor och jasmine ris.
Kollade en film, men kommer inte ihåg vad den hette, testade massa olika armhävningar, vilade lite och drog på fotboll.
Och träningen måste varit den roligaste på sjukt länge. Har inte tränat fotboll med ett riktigt lag och tränare sen -08, och då var det med killarna, så med tjejerna senast -07! Då kan ni förstå att jag var överlycklig och sprang och tjöt på vägen hem när jag och Carro knallade ;)

Nu ska jag kolla face och massa bloggisar, sen ska jag sova. Mys.
Imorgon är det skola, och nu känns det inte så farligt längre. Ska bli kul att vara i klassen igen, dom är ändå ganska härliga ;) Men Oliver har dragit till Thailandet. ;o

Vill ha sommar.

Fast först vill jag att det ska bli skoter/slalom säsong, så ska jag och Milka ut och rocka! ;)

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-01-10 23:19:04

Det låter gött ;)

Postat av: elli

Publicerad 2011-01-11 00:21:39

Hahah jag gick hem från träningen med ett stort smile på läpparna :P Så härligt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela