17.40

Publicerad 2011-01-21 17:41:22 i Allmänt,

Nu äre såhär att jag liksom har lust att göra något sjuhelsikkes roligt ikväll. För den här dagen har varit åt pipsvängen.
Har haft ont i hela kroppen och nu börjar jag faktiskt bli orolig vad det är med mig. Så här ska man inte må.
Men i huvudet är jag frisk som en nötkärna och taggad till tusen, går ju inte att vara annat när det är fredag och man har världens härligaste vänner! ;)

Ska ta en vända till gymmet men vi ser ju vad jag hittar på att träna, har ju som sagt ont i princip allt haha. Skulle helst av allt vela springa, men det är så slitet. ;p


Förresten så tar jag aldrig tag i saken och skickar bilder till Erik, det måste jag göra. För nu börjar jag bli ruskigt less på det här. :p

 

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2011-01-21 18:10:43

I miss you guys

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela