1 januari 2011

Publicerad 2011-01-01 12:51:00 i Allmänt,

Jag som alltid brukar vara sist i säng och först upp, men nu tror jag faktiskt att Milka kom hem senare än mig för omväxlingsskull ;p Men att jag var först upp av oss, det är jag då säker på!

Drömde en mardröm, haha satt i en soffa och pratade med Lynette från DH och så kollade vi ut genom fönstret så stod en mördare där och kikade in. Så vaknade jag av att jag själv skrek till, inte så högt iofs men iallafall, hade typ maxpuls och svettades som en gris hahahahahahah. Gud så intressant va? ;)
Då blev jag ju helt pigg men kunde ju inte stiga upp klockan nio så sov till elva, då var jag betydligt mer slut men var bara att stiga upp.

Har ätit frukost och kollat Charlotte Kalla på tv, nu sitter jag och slöar lite medan jag funderar på om jag ska gå till gymmet lr inte. ;p

Mina nyårslöften kommer upp lite senare, när jag har hunnit fundera ut vad det ska vara. Har som en liten aning, men har inte riktigt bestämt mig ännu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela