Talkin' to a winner ;)

Publicerad 2011-02-05 14:03:15 i Allmänt,

Let's pump it! Nyss på gym1 hade jag samma känsla för att träna som jag hade förra våren, det var fortfarande inte lika övertygande, men den där känslan av pepp fanns där och jag tog ut den på cykeln i en halvtimme, sen helt blöt i svett körde jag lite blandat på armar/axlar, sen lite mage och så ville jag ju pressa mitt rekord i bänkpress, men törs inte göra det när jag är själv, Evert måste vara med haha, så körde bara upp till 32,5 idag :p
Nästa gång ska jag ta 40 igen, sen kan jag öka ;)

Har blivit ändrade planer inför imorgon, jag måste stå i mål. Känns lite tungt, men det är ju bara se det från den ljusa sidan att det nu blir min sista match istället ;)

Det är ju sjukt att jag inte ens kan lyckas med en omelett. Måste nog börja gå på Ellinors kockskola ;)


 

 

Nu ska jag duscha och fixa mig för klockan fyra är det match på guldkusten, Arsenal-Newcastle.

Imorgon åker vi 05.30 så borde kanske hinna fixa maten ikväll redan..

 

 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-05 16:57:12

Eclipse menar du väl? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela