Söndag

Publicerad 2011-02-13 11:28:39 i Allmänt,


Bestämde redan i veckan
att jag ska städa på söndag, och det kändes verkligen som att det skulle ta en evighet tills det blev söndag. Men i morse när jag vaknade låg jag i sängen och funderade vad tusan jag ska hitta på idag. Tänkte att man hade kunnat fara ut med skotern men så var det visst över 20 minus idag igen, så det sket sig.
Men så kom jag ju ihåg vad jag skulle göra! Så nu ska jag städa och sen drar jag till gymmet en snabbis.
Senare idag får vi se vad som händer, tror inte det är fotboll idag, vilket är trist. Men vi kanske går på Eclipse, vem vet ;p

Igår drog vi till thai med Julia & Ellinor, tror vi satt där i tre timmar, vi hann med att sjunga karaoke och sedan shakea loss till några andra riktigt dragiga låtar ;) Sen var vi lite hit och dit och det slutade med att vi satt hos Jonny, tror jag kom hem kvart i två, jag var nog inte långt ifrån att somna sittandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela