Rubrik nr. 725130

Publicerad 2011-02-11 18:00:56 i Allmänt,

Gjorde matteprovet idag och det gick bra!! ;o Trodde jag verkligen inte. Han har ju iofs inte rättat det än.
Men jag kunde göra allt utom två uppgifter. Tom MVG sidan. Måste börja tro på mig själv, annars kommer det här inte gå ! ;p
Men däremot har jag lyckats skaffa mig ett IG på ett prov, första någonsin! Haha! Och gissa vad det var i?! Engelska!!! Hur tusan gick det till? Kanske tur att jag ska till USA och plugga en månad haha ;)
Nej men det måste faktiskt varit ett svårt prov, för tror mer än hälften blev underkända ;o

Har ätit thai nyss, alltså jag lovar, man får typ dubbelt så mycket mat om man tar hem! Jag är helt dö-mätt och hälften är kvar!
Ska dra och fixa mig, sen ska jag mysa med Milka ;) Iih, hihi. Jag tror någon är lite avundsjuk på henne ;)

VÅRAN MATCH ÄR INSTÄLLD IMORGON! VI VANN PÅ WALKOVER, FAN VAD TRIIIIST. NU HAR VI INTE MATCH PÅ EN MÅNAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela