If u can afford me ;)

Publicerad 2011-02-06 23:04:04 i Allmänt,

Vilken dag, vilken resa, vilken match!

Trodde inte att min uppladdning var den bästa med endast 4h sömn, men väl i minibussen så var jag pigg som vanligt och satt och sjöng med i hela mina skiva för jag väntade på Eriks Higher som var näst sista låten, så det tog ett tag innan jag kunde slappna av och sova jag också ;)
Ca. 5h senare tog vi paus i arvidsjaur, det var väl där alla började vakna till liv igen och blev som människor och taggade, vi sjöng med i Walking in Memphis medan vi höll på dö i skratt då Stina drog en dive utanför Statoil ;)
Vi hann även bli stoppade av polisen innan vi var framme i Arjeplog.

 

Inte så konstigt att Carro suttit och gnällt hela tiden att det varit kallt i bussen, hon satt längst bak, medan jag, Ellinor och Janne höll på svettas ihjäl där framme, jag satt i linne och Carro i jacka, vadå skum buss?

För tusan fullt med snö längst bak, och d värsta av allt var ju att det inte ens smält för det var så jädrans kallt hahaha.

 

 


 

 

Vägen hem tror jag vi alla var vakna hela tiden, och jag har skrattat så jag trodde jag skulle storkna.

Nog är det ju slitet med 100 mil och 12 timmar i minibuss men vi är då ett förjäkla härligt gäng ;)

Dessutom vann vi idag med 3-5, jag drog på mig 2 utvisningar och fick även 1p på en assist!

Liverpool vann mot Chelsea och igår gjorde Newcastle tidernas upphämtning mot Arsenal från 0-4 till 4-4 inom 18 min tror jag det var. Grymt :p

Så kort och gott har den här helgen varit helt fantastisk! ;)

 

 

Kommentarer

Postat av: Hentis

Publicerad 2011-02-07 16:48:43

Kul att ni vann! En annan låg i magsjuka och så in i helvetes ont i halsen hela söndagen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela