I feel amazing and I'm not afraid

Publicerad 2011-02-18 11:40:38 i Allmänt,

Steg upp kvart över sex imorse, och jag vet inte när jag varit så trött senast. Herreminjisses vad jobbigt det var att tända lampan på toa, kändes som att mina ögon skulle trilla ut haha.
Var nog för att jag inte sovit så bra inatt, för först tog det en evighet att somna eftersom att jag inte var trött, sen vaknade jag halv fyra av att jag hade väärldens sendrag i vaden. Helvete jag har aldrig varit med om värre. Nu förstår jag faktiskt hur hemskt det är för er som brukar ha det. Jag trodde fan jag skulle börja lipa, det var som om någon slet ut senan lr att det brann i den typ. Ännu när jag vaknade på morgonen var den helt konstig, kunde inte stå på ett ben för då fick jag det igen. :p Skumt.
Det bra igen iallafall och jag ska dra till gymmet nu, har slutat redan halv elva ;)


;)


Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-18 13:19:32

Minns du den låten? Hihi. Lina vill du träna mig på gymmet ihelg? Eller vad ska du göra ihelg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela