Hej hej bloggen! ;)

Publicerad 2011-02-28 22:08:24 i Allmänt,

Haha.

Jag har så mycket för mig hela dagarna nu när jag inte är i skolan, så jag hinner inte ens in hit. Det kanske är bra egentligen, men det är ovant! ;p

Idag var det super väder! +1 och värmande sol! Man hade ju liksom inte lust att sitta inne och jobba hela dagen, men man gör ju det bästa av det, typ som att sitta i massagestolen och steka genom fönstret, sen passa på att sega när man bär in varor så man får vara ute länge i det fina vädret ;) Saknar inte skolan ett dugg!!

For och jobbade i kyrkanshus, haha jag skulle baka chokladbollar men så fanns det inte havregryn, då fick det bli muffins, men såklart fanns det bara ett ägg, så det blev liksom en blandning av muffins och kladdkaka med kokos smak, riktigt gott om jag får säga det själv!

Tänkte bara ta det lugnt innan fotbollen, men det gick inte så bra, drog till gymmet en sväng istället ;)
Körde biceps/axlar/traps och så pina magen med en övning på slutet.
Fotbollen var också sjukt rolig idag, vet inte varför men jag hade sån energi, har sprungit omkring och vart pain in the as för dom andra genom att sjunga Firework ;)


Dag 28: En tokig bild


 

Nej men Milka då! ;)

Kommentarer

Postat av: mi

Publicerad 2011-03-01 17:01:20

usch

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela