Firework.

Publicerad 2011-02-13 16:26:44 i Allmänt,

 

Igår efter gym1, men ser väl ganska likadan ut idag också haha ;) Barnrumpa!



På fredag fick Alexander & Sjöberg friterad banan och glass for free på thai.






Körde biceps/traps, lite axlar/mage på gymmet.
Ska gå ner och se om jag måste laga någon middag, sen ska jag bara ta det lugnt tills den där Milka hör av sig.
Imorgon börjar apun, jag är faktiskt inte alls taggad. Vet inte varför, jag brukar gilla det. Men det är nog tiderna jag inte gillar, imorgon börjar jag 09.00, men om jag kommer gå 07.00-16.00 i tre veckor blir jag tokig.
Förresten så har jag ett 10cm långt brännsår på armen från matchen mot argentum och nu har det börjat bli en skorpa på den, jag säger då det, det är jäkligt svårt att hålla fingrarna därifrån. Men får väl göra det för jag vill inte ha något stort R.

Kommentarer

Postat av: Evert

Publicerad 2011-02-14 16:28:24

Är det på Elkedjan du har apu eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela