Dag 26: En bild på någon/några du alltid har roligt med

Publicerad 2011-02-27 13:03:14 i Allmänt,

Vilken helg. Har varit helt toppen om ni frågar mig.
Igår kväll kom thaimaten till guldkusten och sen började det ösa . Haha, var sådär lagom många, tror vi var 10-11 stycken och sen gick jag hem och sov redan innan ett! Nog för att jag vaknade till där vi tre nångång men var inte så hemskt farligt att stiga upp klockan nio, även om jag gärna hade fortsatt sova men ändå.

Har varit i kyrkan i över två timmar och jobbat, men det är chill. Nu har jag ju fortfarande hela dagen framför mig. Försöker övertala Marre att visst kolla Liverpools match idag men vet inte hur bra det går ;D


Vi tar väl gårdagens bild då

 


Bara för att jag inte alltid kan ta samma bilder .
Och dessutom börjar den här listan bli ruskigt tråkig. Det är ju bara samma saker hela tiden.
Men äsch, bara tre dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela