Brats från söder.

Publicerad 2011-02-22 17:26:33 i Allmänt,

Har varit i affären hela dagen idag och det var så sjukt roligt, jämfört med elektrikerna ;p Tror jag ska vara där imorgon också ;)

Jag & Milka var och åt thaibuffé till lunch också, helt galet gott var det!

Nu har jag hunnit vara en kortis på gym1, körde biceps och pytte-lite axlar. Jag suger på övningar för axlarna så måste nog skaffa mig en personligtränare innan jag kan gå vidare med det partiet haha. Glömde även köra traps, men dom får jag ta imorgon för då ska jag ändå köra triceps/bröst och jag hoppas Milka följer med så ska jag köra bänken ;)

Förresten, när jag knallade hem därifrån så hann jag typ bara gå 100 m innan en gubbe stannar med bilen och pekar på sätet och säger att jag ska åka med! ÄR HAN DUM PÅ RIKTIGT? Han var typ 70-75 år ;O Fan vad sur jag blev. Jävla äckel.

Nu ska jag springa till innebandyn!

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-02-22 19:25:33

Ja! Imorgon är ju våran dag ;) Usch vilken äcklig gubbe. Blä!



sv: Hahaha tack ;) har inte gjort stora ändringar, men det var dags att förnya ;)



Postat av: Henta

Publicerad 2011-02-23 16:20:55

Fan för såna äckliga gubbar :o Kan de inte kolla på de i deras egen ålder och sluta hålla på vara sådär äcklig :s huvva!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela