Big jösses!

Publicerad 2011-02-13 21:34:02 i Allmänt,

Jag har kommit på en sak.

Att jag skriver väldigt många inlägg på söndagar. Och jag tror det beror på att jag oftast har väldigt lite att göra dessa dagar haha.
Så jag ber om ursäkt om det blir väldigt mycket ointressant och bara massa onödigt bullshit.
Hm, kanske ska bestämma mig för att jag inte får skriva så många inlägg. Så gör vi, max två inlägg/dag! För jag måste ju ha 'Dagens bild' i ett, och så måste jag ju få skriva ;)

Och att ni tycker jag är feg som inte har bild på dag 12, det skiter jag i ;) Jag hade faktiskt uppe en bild i nästan en timme, det var ju synd om ni missade det! ;)



Har förresten fått ett gratis-prov av Loka Vattenmelon/Citron, var såklart god, för jag tycker om alla Loka, och den här var väl ungefär som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela