Bed of roses.

Publicerad 2011-02-13 18:31:02 i Allmänt,

Oh, såg just en snygging. Damn.


Min högsta önskan för typ 7-8 år sedan var att först och främst få ett syskon, sen var min andra önskan att åka utomlands. -04 fick jag världens bästa lillebror och -07 var jag till Bulgarien.
När jag tänker tillbaka på resan så tänker jag att det var bra, men sen kommer jag alltid på att jag inte gillade hur det såg ut på vägen fram till hotellet, jag hatade saltvattnet, var rädd för farliga djur och det var jobbigt att alltid akta sig för att bli rånad, kidnappad lr våldtagen haha. Jag var less på att man inte kunde dricka vattnet ur kranen och att toaletterna var konstiga. Så egentligen är jag väl ingen människa som borde resa utomlands, men ändå vill jag det mer än någonsin nu igen.
Jag vill bara få ledigt från allt här och ligga och steka på en handduk på stranden med bikini och solbriller. Äta vattenmelon och bli brun som ett as. Gå i flippflopp och äta god middag ute på kvällarna.

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2011-02-13 20:11:37

Hörru, det vill jag oxå! Otroligt mycket!

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-16 22:58:52

LINA! Vi åker du och jag till hösten. Men då blir det bara att sola och softa inga ungdomliga påhitt. ;) Emma och Johan kanske också vill följa med. ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela