∞ Bara för att jag alltid ska hinna göra så mycket som möjligt ∞

Publicerad 2011-02-22 22:21:10 i Allmänt,

Först vill jag bara meddela er alla att om jag dör i en hjärtinfarkt inatt så måste ni veta att jag diggar er sjukt mycket!

Så, ville bara få det sagt. För det känns inte som att det skulle vara omöjligt att något sådant händer mig.
Kanske inte inatt, den här veckan lr det här året. Men om jag fortsätter så här, så inom tio år.
Måste lära mig att stressa ner. Jag försöker att tänka på det varenda dag, att äta långsammare och inte ha så många 'måsten'. Men fan, alltid är det något som stressar mig. Bara små saker, men det är mitt eget fel för att jag är så dålig på att planera. :p 

Idag efter innebandyn, (som för övrigt var skit tung!, med dubbla intervaller och fys.) var vi bjudna på tårta hos Alexander, som fyller 20 år idag!! Jag hoppade i duschen och sen åt jag min middag snabbare än någonsin förut, så med hjärtat i halsen och andningen långt efter for jag & Sjöberg till ett redan påbörjat kalas, haha. Var en snabb visit och nu sitter jag här och försöker varva ner, vilket inte går så bra. Så därför ska jag gå ner och lägga mig och kolla lite tv, det är faktiskt väldigt lugnande!

Godnatt alla, mitt liv är underbart! ;)

 

När vi var små och lekte på campingar runtom i Sverige, hade jag inte en aning om att vi skulle känna varandra fortfarande! Ganska häftigt ändå.

Grattis på födelsedagen M8!

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-02-23 09:52:49

Vilket bra inlägg! Intressant att läsa. Och vilken fin bild! :)



Sv: Jag som tänkte att du var skitsnygg på den bilden, så kommer du med en sån kommentar ;)

Postat av: Henta

Publicerad 2011-02-23 16:22:44

Sjukt vad fin du var på balen. Fast å andra sidan, det är du alltid :) PÖSS!

Postat av: milka

Publicerad 2011-02-23 22:19:13

sv igen: Hörru, du är snygg. ;)

Postat av: M

Publicerad 2011-02-24 01:20:28

Hahaha, det är faktiskt sådär du ser ut Lina. Ser inte felet på bilden? Inga halvstängda ögonlock, ansträngt leende, retarderat ansiktsuttryck eller nånting sånt..?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela