Gravity can't forget to pull me back to the ground again.

Publicerad 2011-12-19 10:49:58 i Allmänt,

Det var en härlig bussresa hem igår med 6 poäng i bagaget. Vi chockerade och tog hem 1p i sudden mot Bodens div2 lag, och jag fick göra mål, gud så skönt det var. Sen var det herrarnas tur att kamma hem 3 pinnar innan det sedan var våran tur att möta Damernas div3 lag, där de flesta av oss var väldigt urpumpade på energi och vi spelade förfärligt första två perioderna, sen kommer Amanda med sin härliga energi och livar upp laget och vi bestämde oss för att vända matchen och kämpa oss slut för varandras skull, sagt och gjort så vände vi för andra gången på samma dag ett 1-3 underläge till 3-4. Tack för en grym dag!

Imorse var det något slitet att stiga upp men jag tog mig till skolan och när jag slutar ska jag och jobba, spännande!

Ville bara säga att vi har det bra på el.

 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-12-19 21:07:51

Det var så jävla skönt att få vinna den sista matchen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela