You may be gone but you're never over.

Publicerad 2011-08-20 23:06:18 i Allmänt,

Tittar på massa bilder från resan och det är bara en månad sen jag kom hem men det känns som år. Helt sjukt vad jag längtar tillbaka till min underbara familj, jag saknar alla svenskarna och framför allt Milka, ingen nyhet, jag vet. Snart börjar skolan, då får jag iallafall hänga med mina härliga killar igen.

Världens skönaste kväll på länge, kan inte avsluta sommarlovet på ett mycket bättre sätt. Och det är tillochmed en dag kvar ;) Ska kolla lite Entourage och sova så jag orkar upp och baka imorgon innan matchen.


Kommentarer

Postat av: mi

Publicerad 2011-08-20 23:54:29

Sv: haha ja kanske det. Fick iaf inte fram tangentbordet när jag skulle skriva i inlägget ;D

Du e söt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela