Bästa kompis-diplom ;)

Publicerad 2011-04-07 22:52:33 i Allmänt,

Inte alla som fått ett sånt va? ;) Det har jag fått för ca. 7 år sen hahah! Hittade det nyss när jag tömde skrivbordet. Vad gulligt !
Emma ska ha tillbaka sitt skrivbord så nu har jag försökt så fixa så gott det går men lyckades inte så värst bra och sitter istället i den mest oergonomiska ställning jag kan tänka mig haha. Tror det är dags för ett besök på IKEA, var ett tag sen sist och det behövs nu!

Det blev biceps/bröst på gymmet. Det är det roligaste ;) Sen skulle jag testa 1km m äckligt högt tempo för att hinna under 4min, blev 4.05 min så nu måste jag göra om det, ännu snabbare någon dag haha!
Sen hann jag & Milka baka Smarriga formar innan hon drog.
Nu ska jag fort i säng innan min rygg går av, sitter framåtlutad som en apa.

Tjatja! Imorgon är det fredag, jag älskar fredagar ;)


Äh sorry, men jag måste också få vara lite tjejig ibland! ;)

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-04-09 14:29:50

Ja, ett besök till Ikea får det nog bli ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela