The way it sounds like.

Publicerad 2011-04-12 23:22:21 i Allmänt,

Det går utför det här med mitt bloggande. Men ingen fara, jag är bara i någon liten svacka. För jag har så mycket annat, bättre för mig, än att sitta vid datorn ;)

Som idag tillexempel, jag har levt livet och kännt på hur det känns att vara 6 394 dagar gammal ;) Jag måste säga, det var toppen!


Har visat högstadiet hur man stoppar en blödning i arm & ben på morgonen, gick kanoners. Sen bakade vi på jobbet, men jag säger då att det gör jag inte om, med 15 st i köket blev det ganska rörigt.

Har hunnit avverka ett riktigt skönt gympass med Evert. Sprang 5km, körde lätt biceps/traps och en axelövning. Måste ju börja smått för jag verkligen hatar att köra axlar, jag är så svag där så det är inte ens kul att försöka ;) haha!

Åh vilken underbar dag det varit.

Nej, nu börjar det spåra. Insåg att det redan blivit ett äckligt långt inlägg. Sorry, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela