Stuck in the moment.

Publicerad 2011-04-20 00:26:43 i Allmänt,

Jag har inte varit in här på hela dagen, jag ber om ursäkt till er, mina trogna läsare som fått vänta så länge på ett såååå intressant inlägg hahaha! ;)

Men jag har faktiskt tillbringat dagen med Milka, vi började med en underbar 1½h morgonpromenad längs älven med Ozzy, sen blev det lunch hos henne innan vi bestämde oss för att ta en cykeltur, som i sin tur slutade med att vi for och bakade en asa-god lakritskladdkaka.
Jag hann vara till gym1 och köra ben innan det var dags för fotboll (Newcastle-Man Utd) på guldkusten.

Sen fick jag något ryck att jag skulle fara ut och springa för den där kladdkakan hade fortfarande inte slutat mätta mig, så blev det 6,2 km! Jag som bara skulle ta en kort sväng. Skönt!

Nu ska jag sova, och jag ska sova länge den här gången. Nattinatti ;)


 

Hahaha fick just ett roligt sms av Milka, hon är tossig!

Kommentarer

Postat av: Amandis

Publicerad 2011-04-20 12:03:30

Fan vad söt du är!! Vill äta upp dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela