Just a little late.

Publicerad 2011-04-06 21:51:14 i Allmänt,

Har suttit vid datorn och kämpat i tre timmar i skolan, försökte bli klar med enkätundersökningen. Så när jag kom hem var jag något sliten, men istället för att baka så fick Evert med mig till gym1, vilken tur! Det var så skönt och det behövdes nog bättre än en kaka haha ;p
Körde ett riktigt härligt magpass + triceps. Sen var det dags för fotboll, som var helt okej idag också.


Halebop har skaffat det där nya, att om man laddar för 300kr får man 5000 gratis sms. Det lät ju som värsta dealen, men så insåg jag att nuförtiden tar jag inte ens nästan slut på mina 3000 som jag får varje månad.
För typ två år sen kommer jag ihåg att jag hade svårt att få mina 3000/mån att räcka. Men då skrev jag typ sms hela dagarna, nu ringer jag oftast om det är något. Kanske borde börja smsa lite mer igen så jag också får utnyttja halebops erbjudande haha!

Nej nu ska jag gå och trycka i mig en fet kvällsfika och kanske kika lite tv. Vet inte om jag har sovmorgon imorgon??
Sov sött ;)


Ska baka två tårtor, en till nästa fredag för då är det kalas. Sen helgen efter det är det dags för en påsktårta. Men har inte riktigt bestämt mig för vilka det blir ännu.

Kommentarer

Postat av: elli

Publicerad 2011-04-07 15:56:11

Gaaah!! så sugen jag blev när jag gick in här.... :P Baka den första, så kommer du med en bit till mig också va ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela