Jag har två frågor.

Publicerad 2011-04-21 12:22:55 i Allmänt,



Den första, vad har jag gjort alla äckliga spindlar som alltid kommer och skrämmer mig?! Nu när jag skulle hämta kläder så är det en enorm svart spindel på min klädhög. wuäk!

Och det andra, vars kan man dra gränsen för vänner på facebook? Alltså, det är ju upp till var och en, men jag vill egentligen bara ha dom närmaste och sen såklart några till som man känner lite halvt. Men, såna man aldrig ens säger Hej till, såna man knappt vet hur dom ser ut, man bara vet vilka dom är. Måste man verkligen acceptera? Jag känner mig så fräck om jag inte gör det..
Nej, inge illa menat men jag ska rensa min lista tror jag.



Nu ska jag torka håret för nu ser det ut som I dunno. Och sen kilar jag till Ellinor. Rock on!

 

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2011-04-21 17:54:39

high five! jag har rensat över 150 styckna...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela