Hur många lingon finns det i världen?

Publicerad 2011-04-05 23:09:45 i Allmänt,

Var på bio med Milka, åh vilken underbar film. Man blir så glad, men ändå började jag lipa;) hahaha.

När jag cyklade hem från bion fick jag för mig att jag skulle ut och springa en kort runda, och det gjorde jag, men det blev långt mycket längre än planerat, blev nog närmare 7,5-8km. Var helt sjukt skönt. Ville inte ens stanna när jag var hemma igen. Så nu är årets första ute-löpning avklarad. Love it.

Nu ska jag sova, jag hoppas jag får drömma något riktigt härligt. Sov gott alla fina.


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-04-06 15:49:03

Jodu, måndag är det träningsmatch mot flickor 14. cupen var först i maj ;)

Postat av: milka

Publicerad 2011-04-09 14:31:44

haha oj, såg inte att du började lipa ;) njaa, så bra var den väl inte. Pöss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela