Firefight.

Publicerad 2011-04-11 23:55:15 i Allmänt,

Är kanske bäst att jag uppdaterar innan jag får höra gnäll igen! Haha.

For iväg till guldkusten igår och kollade Newcastle förlora.. Haha. For hem och åt och sen plockade Alexander och Sjöberg upp mig så for vi tillbaka och kollade film. The girl next door, haha vet inte vad jag ska säga om den, dom andra verkade ju iallafall gilla den ;p

Skulle ju haft körning med NB idag men det blev inställt, åh. Ville bara säga det. Men så hittade jag en 20lapp när jag, Martin och Benjamin var på väg att köpa glass, så då blev jag på bra humör igen ;)

Har hunnit jobba, spela match mot de yngre tjejerna, vi vann med 6-0 men måste säga att dom var riktigt duktiga!
Efter matchen fick jag skynda bauta mycket för att hinna till guldkusten och se Liverpool m Kero och Andreas, hann se 50 min men måste säga att det inte var någon jätte intressant match faktiskt.

Nu ska jag sova, är helt slut!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-04-12 21:16:00

Tack! Jag gillar dig :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela