Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend haha.

Publicerad 2011-04-08 18:02:24 i Allmänt,

Eftersom att jag inte fick med mig Sjöberg så fick jag fara med mamma, pappa och Emil till Finland istället, ville ju faktiskt ha glass och gott godis ikväll! Tyvärr fanns det inga goda glassar, men jag fick köpa min efterlängtade 'vita' tupla, som visade sig vara brun.. haha jag tog förgivet att det skulle vara vitchoklad när d var vitförpackning :o men det var någon crispgrej. Inge gott. Men en liten tupla med rödabär var nice!

Har ätit entrecote med stekt potatis och beasås. Vilken lyx ;)
Jag har också hunnit dammsuga och skura mitt rum så nu är det fräääscht. Ska dra till gymmet och köra ett benpass, sen duscha så är jag också lite fräschare sen haha;)

Tjatja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela