Där satt den! ;)

Publicerad 2011-04-14 18:39:23 i Allmänt,

Jag & Milka var till gymmet och jag satte nytt personbästa i bänk. Det går väldans sakta, men det går framåt iallafall! ;) Sen körde jag bara lite mer bröst och det jag fick lära mig på lunchen att det heter 'lats' ;p Var alltså ganska slappt idag, men det känns bra iallafall hihi!

Nu har stoppat i mig hur mycket mat som helst, tusan vad gott! Jag som hade lust att göra massa busigt idag men jag måste sitta och vakta den kondenserademjölken som ska koka i 2h 40min (!!). Ska göra botten idag sen fixar jag resten av tårtan imorgon. Men det är lugnt, hinner ta en dusch och plugga lite medans jag väntar på att den ska bli klar. Sen ska jag fara till gården och hålla Alexander sällskap ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela