18 April 2011

Publicerad 2011-04-18 22:23:48 i Allmänt,

Tanken var att jag skulle ta det lugnt hela dagen, men såklart kan jag inte hålla mig borta från gymmet och följde ändå med Evert och körde triceps/axlar. Haha, men det var kul. Och givetvis skönt efteråt!
Har även hunnit mixtra lite med bloggen som ni ser, dock inte själv. Det skulle jag aldrig klarat av haha. Måste bara säga tack till Erik som har gjort as många headers till mig att välja på. Så nu har jag ett lager som väntar ;p
Sen har min kära datatekniker till kompis hjälpt mig med det andra. Thanks!

Vi hade träningsmatch mot pojkar 14 också. Vi förlorade med 2-4 men jag tycker det var riktigt kul att spela hursomhelst, och det känns bra för jag orkade hela matchen, även om det ibland tjöt rejält i bröstkorgen haha! Kanske måste satsa lite mer på löpning istället för att biffa på gymmet ;)
Nej nu ska jag sluta svamla.

Såklart så har snön typ gått och smält bort så man inte kan åka slalom längre. Kul, vi som har lov och allt. Och så har man andra nördar till kompisar så det blir inge film lr spel heller, voi sabas! ;)

snyggbrud.com HAHAHA!

Kommentarer

Postat av: Evert

Publicerad 2011-04-18 22:33:44

Man kan ju visst åka slalom :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela