Livin' on a prayer ;)

Publicerad 2011-04-05 13:37:50 i Allmänt,

Det är hopplöst. Ska jag åka till andra sidan jorden vill jag gärna veta vars jag hamnar. Nu har EF än en gång gjort bort sig och tjorvat så jag tydligen visst ska till LA. Nu tycker jag faktiskt dom får ta och skärpa sig. Annars avbokar jag alltihopa.

Har fått gå hem från karaktärs för jag är så grym och är redan färdig med det vi skulle göra idag hehe;) Så nu väntar jag bara på att få gå på idrott sen ska jag gå och jobba. Vad kul allt känns idag!! hihi!

Förresten så har mina skor fått värsta vita fläckarna, märkte det på söndag morgon och undrade vad tusan jag gått i, men nu ser jag ju att det är skinnet som blivit blött och förstört. Jag vet två stycken som är skyldiga till varför mina skor blev så blöta! Nu jädrans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela