You're a good soldier. Choosing your battles.

Publicerad 2010-09-13 16:08:26 i Allmänt,

Egentligen har jag inge vettigt att skriva, när jag inte ska skriva om vad jag gör hela dagarna. Och det gör jag inte längre, pga att mina kära vänner tycker att jag berättar för mycket här, så jag inte har något att berätta till dom ;)
Fast ibland måste jag ju faktiskt det. Annars är det ju inge kul ? ;o Haha.

Men kan ju iallafall säga att jag missar bion som går idag. Ville ju se den. Knight & Day. Jag, Milka och Atle jobbar tydligen ända till åtta.
Och imorgon fyller min urgulliga lillebror 6 år så jag ska göra en tårta och baka kladdkaka idag :)

Don't let 'em say you ain't beautiful;)


Kommentarer

Postat av: henriikka

Publicerad 2010-09-13 16:34:12

läskigt.. lyssnade just på låten beautiful, å så sjöng han just det där som du skrivit där just när jag läste det på din blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela