Vi väntar ;)

Publicerad 2010-09-27 18:01:25 i Allmänt,

Har varit en super härlig dag! Började klockan nio med att lyssna på föreläsning av Northland. Sen har jag, Milka och Amanda röjt runt resten av förmiddagen. Haha, tog några gratis tandkrämstuber och tandborstar, var på banken, var till matsalen men var ruskigt dålig mat idag så det blev frasses istället! Sen hade jag bara engelska och IV.

Tog asalång tid på mig här hemma när jag duschade, åt, diskade osv. Men ändå var klockan bara fem, så därför fick ni förra inlägget haha. Nu vet jag inte vad jag ska göra längre. Vad händer ikväll? En vanlig måndag, ingen träning och ids inte betala 70 kr för att gå på Beck på bio. Funderar om jag ska ringa någon eller om jag ska äta morotskaka och kolla en film. hm. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela