Om jag kanske skulle lära mig

Publicerad 2010-09-21 14:02:19 i Allmänt,

Om jag kanske skulle lära mig att orientera. Jag verkligen suger på det. Jag menar, jag kan inte ens läsa på kartan och se om det är en myrstack lr en stor sten. Hm, tur så missar vi två gånger iallafall så vi har bara fyra lektioner orientering! :D och två av dom gångerna får vi använda GPS. höhöhö ;) boorde ju kanske kunna hitta då. 

Haha vad pinsamt. Sitter i biblioteket och lyssnar musik i headset, så ringde pii och då tänkte jag att jag tar bort hörlurarna, sen när jag la på glömde jag sätta i dom igen och musiken började spela asahögt här och bibliotikarien bara tittade på mig. Hahah!
Lite spänning i vardagen kanske ;)

Nej nu ska jag springa i skogen och leta orange/vita kontroller! Önska mig lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela