Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör.

Publicerad 2010-09-10 23:19:01 i Allmänt,

Nu är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör. Nu är det slut på veckan det är dags för (har varit) fredagsmyyyyyyys.

Jag och Johan bakade en kladdkaka. Men han tvekade på mina kunskaper och trodde att allt skulle sluta med pannkaka!
Men det blev den goodaste kladdkakan på länge. (Kanske eftersom jag inte ätit godis på 17dagar och gärna sätter i mig allt annat sött;)

Men Julia och Milka kom hit och åt med oss, sen for vi ut och cyklade. Och så lämnade dom mig för att fara hem redan för en timme sedan. Hm, vad ska jag hitta på nu då? Ska upp och jobba på en hundtävling imorgon så orkar inte börja kolla någon film nu, och orkar inte fara någonstans. Kanske lika lika att kolla ett avsnitt eller två av PB. Martin är i stugan så han missar det. Haha synd för han! :D

Aa så gör vi. Mysig natt allihopa;)
(med det menar jag endast, Godnatt;)



En asa suddig bild på två av min tre syskon. Ni är super söta! ♥

Kommentarer

Postat av: Henriikka

Publicerad 2010-09-11 14:36:07

Tjolla, när har vi skolfoto? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela