NOP-A-GO-GO

Publicerad 2010-09-01 18:34:26 i Allmänt,

Efter skolan for jag hem till farmor&farfar och lagade mat och snyltade lite ;p sen fick hon hjälpa mig med lite läxor. Hon är så duktig på konstiga ord och sånt där shit.
Sen har jag suttit här och försökt få någon slags ordning bland mina bilder. Men det går tusan inte. Man fastnar här och där och börjar titta på bilderna och helt plötsligt är klockan hur mycket som helst.
Ni får några bilder jag hittade som måste upp ;)



Alla har vi varit små, en aning lustiga, haft konstiga idéer och gjort på visst sätt.

Men haha det är baraatt skratta, för that's me.

 

 

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-09-01 19:38:30

sv igen; hehe, mer spännande... nja jag vet inte ;) haha Men såna här inlägg gillar vi! Gulle dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela