Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano

Publicerad 2010-09-06 22:06:45 i Allmänt,

Haha jag tycker att filmen var skitbra! Tyvärr håller inte Milka med mig. Men det är nog kanske för att vi har helt olika drömmar om framtiden.

Jag vet, lika bra som alla andra, att jag en dag kommer mogna och inse att man inte kan få allt. Att vi har det bra som vi har det. Att man måste ha lite mer relevanta drömmar än vad jag har. Men jag trivs med mig själv och mina drömmar. Min allra största dröm är att åka till Kalifornien. Jag skulle inte ha något emot att leva som hemmafru, laga mat, baka cupcakes, shoppa, anlita städhjälp, gå ut på fina middagar uppklädd i dyra märkes kläder med diamanter som gör alla andra avundsjuka. Jag lovar, jag skulle tröttna, när man har allt man vill, borde man ju bli uttråkad? Men det man inte vet får man ta reda på. Jag saknar saker jag med, jag är människa. Men jag klarar mig. Men jag ska testa ;)
There's always gonna' be another mountain.


Hihi vilket Lina inlägg, jag tror Milka och alla ni andra som känner mig väl skrattar när ni läser det här. Haha gå i diamanter på middag så andra ska bli avundsjuka. Vem är så trög egentligen om inte jag? hahaha.
Ta det lugnt, en dag blir nog jag också mogen ;) hoppas vi höhö

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-09-08 18:09:59

Jag skrattade inte - jag suckade, Insåg precis hur liten din värld är. ;) hihi sötis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela